Gadżety firmowe na targach – co podarować klientom?

Gadżety reklamowe są jednym z najważniejszych elementów rynku promocyjnego. W trakcie różnego rodzaju targów oraz wystaw, ich uczestnicy bardzo często wracają do domów obładowani w różnego rodzaju firmowe akcesoria. Które z nich są najchętniej wybierane? Fruit of The Loom, Russell czy Gildan? Koszulki, czapki reklamowe, ręczniki znanych producentów sprawdzą się na targach? Co podarować klientom? Sprawdźcie nasze podpowiedzi!

Gadżety firmowe – jakimi cechami powinny się wyróżniać?

Nietrudno się domyślić, że gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim atrakcyjny wizualnie i dobry jakościowo. Tylko wtedy wręczanie go ma sens i wywoła u obdarowanych pozytywne odczucia wobec firmy.

Gadżety firmowe z oczywistych względów muszą być także przystępne cenowo dla inwestora. Niektórzy pozwolić mogą sobie więc jedynie na małe gadżety, inni zostawiają większe dla klientów, którzy w trakcie targów zdecydowali się na dokonanie jakiejś transakcji. Jeszcze innym budżet pozwala na rozdawanie pokaźnych gadżetów.

Podarunek dla klienta powinien też nawiązywać do wizerunku firmy, kojarzyć się z jej profilem lub ofertą. A także jednoznacznie wskazywać, o jakie przedsiębiorstwo chodzi. Dlatego na targach królują gadżety firmowe z logo. Znakować można dziś prawie wszystko, a gadżety reklamowe z logo firmy będą o niej przypominać obdarowanemu. A jednocześnie dodatkowo promować firmę.

Nad jakimi rozwiązaniami warto więc pomyśleć i spróbować dopasować je do naszego budżetu?

Bawełniane koszulki z logo firmy

Pierwszym bardzo popularnym rozwiązaniem będą koszulki z logo firmy. Jeśli zamówimy je w hurtowych ilościach, przekonamy się, że choć to dość duże gadżety firmowe, możemy ich zrobić całkiem sporo w przystępnej cenie.

Postawmy na sprawdzonego producenta, dzięki czemu będziemy mieć pewność, że koszulki będą solidne i nie zniszczą się zbyt szybko. Ważne jest również to, gdzie znajdzie się logotyp przedsiębiorstwa. Gadżety firmowe z logo, które zbyt mocno rzuca się w oczy, nie będą zbyt chętnie używane przez klientów. Lepiej postawić na nieco bardziej subtelne znakowanie.

Liczy się też metoda znakowania koszulek. Kiedy chcemy uzyskać eleganckie modele, najlepiej wybrać wzory z haftu komputerowego. Kiedy grafika jest bardzo skomplikowana, optymalny będzie druk cyfrowy. Jeśli wybierzemy ubrania sportowe, najlepiej sprawdzą się gadżety reklamowe z logo wykonanym sublimacją.

Czapki – gadżety reklamowe z logo na lato

Czapki reklamowe będą cieszyły się ogromnym powodzeniem w trakcie wydarzeń, które odbywają się latem, a na zewnątrz świeci mocne słońce. Warto jednak mieć na uwadze, że najprawdopodobniej będzie to trochę większy wydatek w porównaniu z klasycznymi koszulkami.

Trzeba pamiętać o znakowaniu czapek – logo powinno znaleźć się na ich przedniej części. Dobierajmy też czapki w kolorze związanym z identyfikacją wizualną firmy. Praktyka pokazuje, że czapki są chętnie użytkowane przez klientów jeszcze przez kilka miesięcy po targach. Sprawdzą się więc jako skuteczny gadżet reklamowy z logo.

Reklamowe ręczniki z nadrukiem

Podobnie sprawa wygląda z ręcznikami. Jeśli chcemy, żeby ręcznik był chętniej używany, wówczas warto postawić na większy rozmiar, który zostanie zabrany przez obdarowanego na wakacyjne plażowanie. To świetne miejsce na ekspozycję naszej reklamy.

Na ręcznikach może znaleźć się najpopularniejszy produkt firmy, ale można też po prostu uczynić z nich gadżety firmowe z logo. Taki produkt bardzo dobrze sprawdzi się zwłaszcza w firmach z branży kosmetycznej czy hotelarskiej.

Długopisy i notatniki – najtańsze gadżety firmowe z logo

Absolutnym standardem różnego rodzaju targów i wystaw są długopisy, notatniki, a także karteczki samoprzylepne czy ołówki. Możemy je nabyć po relatywnie niskiej cenie, jednak należy mieć na uwadze, że podobne produkty oferować będą inni uczestnicy, w tym nasza bezpośrednia konkurencja. Nasz długopis może więc zaginąć w gąszczu wielu innych, które otrzymają goście.

By wyróżnić się na tym tle, można też postawić na długopisy wysokiej jakości lub pióra. W ten sposób proste przybory do pisania stają się prestiżowymi gadżetami. Takich podarunków żaden klient nie zgubi tak łatwo, jak zwykłego długopisu czy notesu.

Oryginalne kalendarze

Podobnie sprawa wygląda w przypadku kalendarzy, jednak tu zdecydowanie łatwiej wyróżnić się pośród innych. Możemy przygotować kalendarz ścienny, całoroczny lub taki, który na każdy miesiąc posiada inną grafikę.

Te zdjęcia powinny być przede wszystkim ładne. Jeśli będą w dodatku kojarzyć się z profilem firmy, będzie idealnie. Lepiej jednak, by nie był to scenki rodzajowe z fabryki. Bardziej atrakcyjne będą pejzaże, a o rozpoznawalność firmy można zadbać przez logo na każdej z kartek.

Analogicznie możemy zrobić to w przypadku kalendarzyków, które stawiane będą na stoliku. Ciekawym rozwiązaniem są kalendarze z odrywanymi kartkami, które wracają do łask.

Samochodowe kamizelki odblaskowe z nadrukiem firmy

Wielu kierowców wciąż nie zdaje sobie sprawy, że posiadanie odblaskowej kamizelki w samochodzie jest obowiązkowe w wielu krajach Europy. W niektórych sytuacjach obowiązuje nawet nakaz noszenia kamizelek odblaskowych.

Na targach mamy często do czynienia z handlowcami, którzy podróżują po całym kontynencie, jednak jeszcze takiej nie kupili. Prosta kamizelka z odblaskiem bardzo im się przyda. Takie gadżety firmowe z logo z pewnością zostaną dobrze zapamiętane. Trzeba oczywiście zadbać, by logotyp nie zmniejszał odblaskowych właściwości kamizelki i dobrze wkomponować go w design ubrania.