Wiele firm mocno pracuje nad tym, by klienci – obecni i potencjalni – postrzegali ją jako profesjonalną. Taki wizerunek jest przydatny w wielu branżach, zwłaszcza w firmach usługowych. Oprócz profesjonalizacji samych usług i dostosowania oferty do potrzeb klienta, bardzo często podejmuje się w tym celu działania marketingowe. Reklamy w internecie, billboardy itp. – większość z nas spotyka się z tym na co dzień.
Rozwiązaniem, które może mocno pomóc w budowaniu wizerunku profesjonalisty, są ubrania firmowe. Nie wszyscy to dostrzegają. A powinni: pracownicy ubrani w jednolite stroje już na pierwszy rzut oka świadczą o profesjonalizmie firmy. Do tego nieustannie ją reklamują. A i sami czują się lepiej w takich ubraniach, o ile jest to odzież wysokiej jakości.
W poszukiwaniu takiego rozwiązania warto sięgnąć po polary 4F. Mogą z powodzeniem sprawdzić się w wielu branżach. Jeszcze lepsze będą polary z nadrukiem, które będą promować Twoją firmę. Dlaczego i w jaki sposób warto je wykorzystać? Wyjaśniamy!
Z czego wykonuje się polary firmowe?
W pewien sposób wyjątkowy jest już sam materiał, z którego produkuje się polary. Jego historia jest ciekawa, bo inżynierowie, którzy wpadli na pomysł produkcji takiej dzianiny, inspirowali się futrem niedźwiedzi polarnych. Sama nazwa materiału także w pewien sposób nawiązuje do tego zwierzęcia. Ten jeden z największych niedźwiedzi dzięki właściwościom futra radzi sobie w niskich temperaturach, a także w wodzie.
Dzianina polarowa jest pozyskiwana z włókien syntetycznych. Co ciekawe, to ten sam surowiec, z którego produkuje się znane wszystkim plastikowe butelki PET. Polarowe ubrania, na wzór niedźwiedziego futra, składają się z mikroskopijnych rurek. Dzięki temu stanowią dobrą izolację, a równocześnie są wysoce odporne na działanie wody.
Klasyczny materiał polarowy składa się z trzech ściśle połączonych ze sobą warstw, niedostrzegalnych na pierwszy rzut oka. Zewnętrzna jest najbardziej wytrzymała. Wykazuje się bardzo dużą odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Warstwa środkowa odpowiada przede wszystkim za usuwanie z ciała potu – transportuje go na zewnątrz.
Wreszcie warstwa wewnętrzna dzianiny polarowej to miękka struktura, bardzo przyjemna w dotyku. Szybko pochłania wilgoć, przekazując ją dalej. Wszystkie trzy wspólnie tworzą materiał, który będzie skutecznie dbać o odpowiednią temperaturę ciała noszącej go osoby.
Największe zalety polarów firmowych na tle innych ubrań firmowych
Mimo wszystko polar nie zawsze jest pierwszym wyborem przy zamawianiu ubrań firmowych. Czasami nie jest uważany za wystarczająco elegancki. Jeśli jednak postawimy na markowe polary 4F o ciekawym kroju, ten problem zniknie.
Będzie można wówczas skupić się na zaletach użytkowych polarów, a tych jest naprawdę mnóstwo. Przede wszystkim polary są ciepłe. Taką opinię zawdzięczają świetnym właściwościom izolacyjnym. Zapewniają je wspomniane już rurki we włóknach, które są wypełnione powietrzem. To skutecznie powstrzymuje mróz.
Równocześnie jednak polary wyróżniają się bardzo dobrą oddychalnością. Wśród ubrań przeznaczonych do użytku w niskich temperaturach to cecha unikalna. Oczywiście niezłą oddychalnością cechują się nawet ciepłe zimowe kurtki, ale jednak w porównaniu z polarami te właściwości są zdecydowanie mniejsze. Z tego powodu polary firmowe przydadzą się wszystkim pracownikom, którzy wykonują sporo aktywności na zewnątrz – w takich ubraniach się nie przegrzeją.
Kolejna ważna cecha polarów, związana z oddychalnością, to ich szybkie wysychanie. Kiedy wewnętrzna warstwa dzianiny polarowej pochłania pot, szybko przekazuje ją dalej. Wilgoć trafia na zewnątrz i sprawnie wysycha. Podobnie jest przy kontakcie z wodą zewnętrznej warstwy polaru. Maksymalna wilgoć wchłaniana przez ten materiał równa się tylko jednemu procentowi jego ciężaru. W przypadku bawełny czy innych popularnych materiałów to zdecydowany atut.
Przy okazji nie można zapominać o hydrofobowych właściwościach polaru. Poradzi sobie przy niewielkim deszczu, nie są mu straszne opady śniegu. Ubrania firmowe z tego materiału są więc niezwykle uniwersalne i użyteczne.
Polary firmowe są wytrzymałe, a mogą być ekologiczne
Wśród innych ważnych z punktu widzenia pracownika i firmy cech polarów warto wyróżnić ich dużą sprężystość i wytrzymałość. Tę pierwszą docenią pracownicy, którym polary nie będą przeszkadzać w czasie pracy. Wytrzymałość oznacza zaś, że zakup polarów to dla firmy dobra inwestycja.
Warto dodać, że polary są też bardzo odporne na rozciąganie. Ich kolor nie blaknie na skutek działania promieni słonecznych. Jako że są wykonane z syntetycznych włókien, nie są też atakowane przez mole czy grzyby.
Ubrania firmowe mogą być również atrakcyjne dla firm, które chcą się utożsamiać z ekologią. W związku z tym, że do ich produkcji wykorzystuje się te same materiały, co przy plastikowych butelkach, wiele firm produkuje polary z recyklingu. Tak będzie również wtedy, gdy firma wybierze polary 4F. Dzięki takiemu wyborowi dbamy więc o środowisko, ograniczając jego zanieczyszczenie.
Dlaczego polary 4F będą lepsze od modeli innych marek?
Wszystkie te atuty polarów sprawiają, że będą znakomicie spisywać się w roli ubrań firmowych. Pracownicy, którzy zostaną nimi obdarowani, z pewnością będą często ich używać. To ubrania niezwykle uniwersalne – sprawdzą się w zasadzie o każdej porze roku.
Co powinno jednak przekonać firmę, by postawić akurat na polar 4F? Przede wszystkim jakość produktów tej marki. To producent, który zaczynał od ubrań sportowych. Każda firma, której działalność wiąże się z aktywnością fizyczną, znajdzie więc polary 4F dostosowane do wymagań swoich pracowników. A także do swojego wizerunku – a jak już wspominaliśmy, zakup odzieży firmowej ściśle się z nim wiąże.
Jakość oznacza oczywiście odpowiednią cenę, ale przede wszystkim wytrzymałość produktów. Każdy polar 4F jest wykonywany z dużą starannością. Przy tych ubraniach nie trzeba obawiać się nierównych szwów czy źle wszytych zamków, co zdarza się przy ubraniach firmowych nieznanych marek.
Polary 4F pozwalają także na korzystanie z funkcjonalnych technologii firmy. Jedną z nich jest 4Warm, która sprawia, że nawet cienkie polary 4F bardzo dobrze izolują przed chłodem. Przy wyborze produktów tej marki nie bez znaczenia jest też jej renoma. Pracownik w polarze 4F to znak, że firma korzysta z najlepszych rozwiązań.
Jaki polar 4F wybrać dla pracowników?
Przy wyborze polarów firmowych dla pracowników trzeba też zwrócić uwagę na konkretny fason. Tym, którzy najwięcej czasu spędzają na zewnątrz, z pewnością przyda się długi polar 4F sięgający poniżej bioder. Obowiązkowym dodatkiem będzie wówczas również kaptur.
Firmy, którym zależy na eleganckim wizerunku, mogą postawić z kolei na polarowe bluzy 4F. Takie ubrania bardzo łatwo dopasować do sylwetki. A w dobrze skrojonym i przylegającym ubraniu każdy pracownik będzie prezentować się lepiej. Warto zwrócić uwagę, by nie wybierać tzw. polarów unisex. Lepiej zamawiać ubrania z kolekcji przeznaczonych dla mężczyzn i kobiet, polary będą się wtedy lepiej układać.
Polarowa bielizna termoaktywna – czym się wyróżnia?
Szczególnym przykładem firmowych polarów mogą być elementy bielizny termoaktywnej wykonane z polarowej dzianiny. Jako że wylądują pod wierzchnią warstwą materiału, nie będą pełnić funkcji marketingowych. Mogą za to podnieść komfort pracy podwładnych.
Takie lekkie bluzy wykonuje się z miękkiego mikropolaru. Stanowią dodatkowe zabezpieczenie w czasie intensywnego wysiłku fizycznego – wtedy “chłodzą” ciało – oraz przy bardzo niskich temperaturach – wtedy “ogrzewają”. To przydatny element stroju firmowego na zimę.
Firmowe polary 4F – jak umieścić na nich logo firmy?
Bez względu na to, na jaki polar 4F zdecyduje się przedsiębiorstwo, powinno umieścić na nim swoje logo. Taką usługę można zamówić choćby w internecie. Trzeba jednak pamiętać, że polar jest dość trudnym materiałem do znakowania. Najlepszym rozwiązaniem w przypadku ubrań firmowych będą logotypy wykonane haftem komputerowym. Takie oznaczenia sprawią, że polar firmowy będzie prezentować się bardziej prestiżowo.